مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-21اقتصادي

پروژه عمرانی با ارزش 35 میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری میرسد


فرماندار نمین با اشاره به بهره برداری از 10 پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس، ارزش اعتباری آنها را در مجموع 35 میلیارد تومان برشمرد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار نمین با اشاره به بهره برداری از 10 پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس، ارزش اعتباری آنها را در مجموع 35 میلیارد تومان برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طیب امینی 30 شهریور در جمع خبرنگارن گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه های عمرانی در سطح شهرستان نمین 10 پروژه عمرانی از جمله آبرسانی روستای حور با اعتبار 10 میلیارد تومان، احداث مدرسه روستای بریس با اعتبار 5 میلیارد تومان، آسفالت ریزی راه دسترسی روستاهای میزارحیم و تازه کند لقمان آباد با 20 خانوار در بخش ویلکیج افتتاح و به بهر برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: زیرسازی و آسفالت ریزی روستاهای میزارحیم و تازه کند لقمان آباد با همکاری بسیج سازندگی شهرستان و با 20 میلیارد تومان اعبتار انجام شد.

امینی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه ها در سطح شهرستان نمین تا آخر مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود: یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی در سطح شهرستان هزینه شده است وی از افتتاح و بهره برداری از 4 پروژه بزرگ در شهرستان نمین خبر داد و اعلام کرد: فرهنگسراهای نمین و عنبران در حال اتمام است و تجهیزات آنها بزودی نصب خواهد شد و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه عمرانی با ارزش 35 میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری میرسد

پروژه عمرانی با ارزش 35 میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری میرسد