مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-10فرهنگي

راهیابی اثر هنرمندان بوشهری به جشنواره بین المللی نمایش های آیینی


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راه یابی نمایش «شراع» به بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی خبر داد.

- بوشهر- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راه یابی نمایش شراع به بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه عباسی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نمایش شراع به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمند نیا به بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی راه یافت.

وی افزود: این اثر داستان دختری را که بچه دار نمی شود و دست به اعتقادات و باورهای دینی خود می برد را روایت می کند.

عباسی بیان کرد: سید اکبر موسوی، یلدا شجاعی، زهرا افیسی، ریحانه بندر ریگی، سارا پورقلی و آرزو یزدان پاک بازیگران این نمایش هنری هستند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: نمایش شراع یکی از اثر تولید شده گروه هنری صدف است که در بین 10 آثار منتخب بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی حضور دارد.

وی گفت: بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی از هفتم تا دهم مهر 1402 توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی اثر هنرمندان بوشهری به جشنواره بین المللی نمایش های آیینی

راهیابی اثر هنرمندان بوشهری به جشنواره بین المللی نمایش های آیینی