مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-26اجتماعي

خدمات شهری در مناطق محروم آسیب اجتماعی را به حداقل می رساند


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خدماتی که در حوزه شهری به ساکنان مناطق محروم و کم برخوردار ارائه می شود، کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف خدادادی عصر شنبه در جریان بازدید از طرح های شهرداری در مناطق کم برخوردار چهار شهری اردبیل اظهار کرد: طرح های متعدد عمرانی و خدماتی در این مناطق در حال اجرا است که با به نتیجه رسیدن این طرح ها، بخش عظیمی از دغدغه ها و نگرانی خانواده های ساکن در این مناطق برطرف خواهد شد.

وی احداث خیابان 42 متری صدرالدین، پارک 6 هکتاری میراشرف و ساماندهی رودخانه نوران چایی را از جمله این پروژه های مهم و اساسی در مناطق 13 گانه اردبیل برشمرد و تصریح کرد: با تکمیل و راه اندازی خیابان صدرالدین گره گشایی از ترافیک و باز شدن مسیر تردد ایمن و راحت همشهریان را شاهد خواهیم بود که این خود می تواند نشانی از تلاش شهرداری و عوامل اجرایی آن باشد.

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در کنار احداث بوستان ها و پارک های متعدد، ساکنان این مناطق نیازمند افزایش سرانه رفاهی بیشتری هستند تا بخشی از اوقات فراغت خود را در فضاهای پرجاذبه و دل انگیز گردشگری، تفریحات سالم و همچنین بودستان ها سپری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهری در مناطق محروم آسیب اجتماعی را به حداقل می رساند

خدمات شهری در مناطق محروم آسیب اجتماعی را به حداقل می رساند