مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-24سياسي

100 دستگاه ماشین جدید به سازمان حفاظت محیط زیست اضافه می شود


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در آینده نزدیک 100 دستگاه ماشین جدید به سازمان حفاظت محیط زیست اضافه و پس از آن بین استان ها توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی سلاجقه ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بروجن گفت: شهرستان بروجن یکی از شهرستان های حائز اهمیت است که باید برای آن کاربرگ ویژه ای باز شود و زیرساخت ها و معاونت تالابی آن هم از لحاظ اعتباری و هم از لحاظ ساختاری تقویت شود.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تالاب چغاخور، خاطرنشان کرد: دستگاه های بهره بردار از این تالاب باید نسبت به تغییر کاربری ها و جلوگیری از ورود مواد آلاینده به تالاب کارگروهی تشکیل دهند.

وی اضافه کرد: طرح اولیه برای تبدیل این مکان به طبیعت گردی گسترده و توسعه گردشگری نیز انجام شده است که باید ظرفیت ها به خوبی سنجیده شود؛ همچنین پیگیری های لازم برای تبدیل تالاب گندمان به شهرتالابی صورت گیرد.

سلاجقه بیان کرد: برای افزایش تجهیزات و وسایل نقلیه نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته است و در آینده نزدیک 100 دستگاه ماشین جدید به سازمان حفاظت محیط زیست اضافه می شود و پس از آن بین استان ها توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 دستگاه ماشین جدید به سازمان حفاظت محیط زیست اضافه می شود

100 دستگاه ماشین جدید به سازمان حفاظت محیط زیست اضافه می شود