مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-09فرهنگي

80 اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان بوشهر ارسال شد


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از ارسال بیش از 80 اثر به دبیرخانه جایزه انتخاب کتاب سال استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید حیدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جایزه انتخاب کتاب سال استان در سال 1402 دوسالانه برگزار می شود که سومین دوره این برنامه در سه بخش اصلی در همه رده های موضوعی، بخش جنبی با موضوعات طراحی جلد، تصویرسازی و خلاقیت و بخش ویژه در ارتباط با فرهنگ و هویت بوشهر برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه فراخوان این جایزه در تاریخ 10 مرداد منتشر شد، افزود: شناسایی و معرفی کتاب های شاخص استان، حمایت از نویسندگان و مؤلفان و ترویج فرهنگ کتاب و تشویق و ترغیب جامعه به حوزه کتاب از اهداف برگزاری جایزه انتخاب کتاب سال استان است.

حیدری بیان کرد: از انتشار فراخوان تاکنون بیش از 80 اثر به دبیرخانه ارسال شده که بیشترین آمار دریافت آثار در بخش اصلی است.

وی عنوان کرد: بر اساس آیین نامه جایزه کتاب سال داوری این انتخاب در چند مرحله توسط گروه هیأت داوران انجام می شود و آثاری که امتیاز 70 را از 100 کسب کنند مورد ارزیابی قرار می گیرند و به مرحله نهایی راه می یابند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان سومین دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان بوشهر ارسال شد

80 اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان بوشهر ارسال شد