مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 19:102023-08-27سياسي

مدیران بوشهر را الگوی مردم داری اداری کنند


امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نظام داری و مردم داری ریشه و اصل مهم عقلانیت مدیریتی است، گفت: استان بوشهر را الگوی مردم داری اداری کنید؛ انجام میزهای خدمت و باز بودن درب های مدیریت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر ظهر امروز در همایش شهید رجایی در مصلی بوشهر با اشاره به شاخصه های مهم دولت اظهار داشت: رعایت نشدن قانون، بی هدفی و بی انضباطی، بخش مهم حرکت قوی دولت را دچار توقف و بحران می کند و اگر همه این ها باشد اما تلاش جدی نباشد، پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

  وی با اشاره به نقش تعیین کننده دولت ها در نظام حاکمیت در کل نظام های بشری افزود: در نظام اسلامی، متصدی تمامی امور ولی فقیه است و از آن جا که بسیاری از امور حکومتی به دست دولت انجام می شود ولی فقیه با تنفیذ حکم ریاست جمهوری حق ولایت را به او می دهد.

  صفایی بوشهری اضافه کرد: نقش تمامی کارکنان در هر لایه از این منظومه حرکتی بسیار مهم است و اگر یک نفر از کوچکترین تا بالاترین فرد بی قانونی و سستی کند و مجاهدت نداشته باشد در این حرکت خلل ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در بوشهر نظام داری و مردم داری را ریشه و اصل مهم عقلانیت مدیریتی دانست و عنوان کرد: اگر انسان بتواند با فکر، اندیشه و نوآوری برای تحقق اهداف سازمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بوشهر را الگوی مردم داری اداری کنند

مدیران بوشهر را الگوی مردم داری اداری کنند