مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-29سياسي

20 گروه جهادی در سطح استان فعالیت خود را شروع کرده اند


مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان همدان گفت: 20 گروه جهادی در سطح استان فعالیت خود را شروع کردند و اقدام به خدمت رسانی در حدود 60 روستای محروم نموده تند.

- سجاد شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در تابستان 1402، 20 گروه جهادی در سطح استان فعالیت خود را شروع کردند و اقدام به خدمت رسانی در حدود 60 روستای محروم نموده اند، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم تا پایان اردوهای جهادی حدود 5 هزار نفر روز، در اردوهای بسیج دانشجویی شرکت نمایند.

وی افزود: دانشجویان جهادگر برادر و خواهر در عرصه های عمرانی، آموزشی و تربیتی، فرهنگی و درمانی در حال خدمت رسانی به مناطق محروم استان همدان می باشند.

مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان همدان از 7 تیر ماه مصادف با عید سعید قربان شروع و تا فرارسیدن اربعین حسینی ادامه دارد، گفت: در ادامه و امتداد فعالیت های جهادی تابستانه، در قالب پویش در مدار حبیب ، 100 تیم جهادی 2 الی 3 نفره موکب های سیار خدمت رسانی درمانی و خدماتی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر پیاده روی اربعین خواهند داشت.

شکری خاطرنشان کرد: اساسی ترین مشکلات در روستاهای طرح جهادی، مسائل بهداشتی و آب شرب روستاها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 گروه جهادی در سطح استان فعالیت خود را شروع کرده اند

20 گروه جهادی در سطح استان فعالیت خود را شروع کرده اند