مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-05سياسي

مهرماه همه تحریم های تسلیحاتی کشور پایان می یابد


در مهرماه آینده همه تحریم های ظالمانه تسلیحاتی کشور پایان می یابد؛ لذا جهان بار دیگر بر شفافیت، مسئولیت پذیری و عمل به تعهدات جمهوری اسلامی ایران صحه خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت دفاع، متن یادداشت امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در روزنامه عربی الوفاق به این شرح است:  روز صنعت دفاعی تجلی امید و تبلور اقتدار دفاعی بر اساس رهنامه دفاعی مبتنی بر هوشمندی، پویایی، خودباوری و خوداتکایی در تولید قدرت و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران به سطحی از بلوغ و شکوفایی رسیده است که می تواند به محل پیوند و نقطه اتصال مناسبات دفاعی، فنی و فناورانه با کشورهای مستقل و هم سو قرار گیرد.

در مورد اهمیت صنایع دفاعی و جایگاه آن در سیاست های دفاعی صلح دوستانه جمهوری اسلامی ایران نکاتی قابل طرح است.

یکی از مهمترین وظایف و مأموریت های وزارت دفاع در جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت و  امنیت از طریق توسعه ظرفیت ها و قابلیت های صنایع دفاعی، با تمرکز بر طراحی و تولید نیازمندی های تسلیحاتی کشور است.

به عبارتی دیگر، وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران یک سازمان اقتدارآفرین در عرصه ملی است که تلاش می کند از مسیر قابلیت سازی و نوآوری های نظامی و دفاعی، برای کشور مزیت راهبردی خلق ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرماه همه تحریم های تسلیحاتی کشور پایان می یابد

مهرماه همه تحریم های تسلیحاتی کشور پایان می یابد