مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-04سياسي

تعاونی ها رکن جدی تحقق اقتصاد مقاومتی هستند


تعاونی ها رکن جدی تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه یکشنبه هجدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی، جمعی دیگر از مسئولین و فعالان بخش تعاون استان برگزار شد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آیین گفت: رهبر معظم انقلاب علاج همه مشکلات کشور را اقتصاد مقاومتی بیان کردند که این مهم دارای 2 رکن اقتصاد مردمی و اقتصاد دانش بنیان است.

وی افزود: وقتی سخن از اقتصاد نرم است، تعاون نقش پررنگ و اثر گذاری از خود آشکار می کند کما اینکه سهم تعاونی در قانون اساسی، اسناد بالا دستی جدی دیده شده اما در عمل به این جایگاه پرداخته نشده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: در اصل 44 قانون اساسی، اقتصاد کشور به سه بخش، دولتی، خصوصی و تعاونی تقسیم شده و بخش تعاونی، جلوتر از سایر بخش های دیگر دیده شده است.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی به دو بخش خصوصی کاذب و واقعی تقسیم می شود که بخش کاذب و تقلبی نه تنها عملکرد لازم را ندارد بلکه عرصه را بر تعاونی های واقعی تنگ کرده و محدودیت را به این بخش تحمیل کرده است.

مخلص الائمه بیان کرد: بخش تعاون می تواند با فاصله خیلی زیاد به عنوان رکن جدی در مقاوم کردن اقتصاد کشور نقش آفرین باشد و به سهم 25 درصدی در اقتصاد کشور برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی ها رکن جدی تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

تعاونی ها رکن جدی تحقق اقتصاد مقاومتی هستند