مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-20سياسي

24 یادمان شهدای گمنام در حال ساخت است


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه 24 یادمان شهدای گمنام در استان در حال ساخت است، گفت: در 67 نقطه استان شهدای گمنام وجود دارد که با ساخت و تکمیل 24 یادمان این یادمان ها در استان به اتمام خواهد رسید.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه 24 یادمان شهدای گمنام در استان در حال ساخت است، گفت: در 67 نقطه استان شهدای گمنام وجود دارد که با ساخت و تکمیل 24 یادمان این یادمان ها در استان به اتمام خواهد رسید.

سرهنگ غلامرضا فلاحی، امروز چهارشنبه 29 شهریورماه در مراسم جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز اظهار کرد: امسال در این مراسم رزمندگان پیشکسوتان دفاع مقدس همسران پیشکسوتان زنان فعال در دوران دفاع مقدس خانواده شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، پرستاران پزشکان هنرمندان پژوهشگران اساتید دانشگاه مداحان روحانیون فعالان دفاع مقدس و غیره شرکت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این برنامه امسال با ترکیب جمعیتی متفاوت نسبت به سنوات گذشته برگزار شده است، تصریح کرد: 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس بوده که در طی این هفته قریب به 3000 برنامه در استان پیش بینی شده و بیش از 2500 برنامه از مجموع این برنامه ها مربوط به رده های مقاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 یادمان شهدای گمنام در حال ساخت است

24 یادمان شهدای گمنام در حال ساخت است