مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-09اقتصادي

«دوشنبه» میزبان همایش تجاری کارآفرینان تاجیک و قزاق


اتاق بازرگانی و صنایع تاجیکستان اعلام کرد روزهای 10-12 سپتامبر سال جاری سفر کارآفرینان قزاقستان به ریاست معاون وزیر تجارت و همگرایی این کشور به دوشنبه برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، فردا هیأتی از کارآفرینان قزاقستان به ریاست معاون وزیر تجارت و همگرایی این کشور وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان می شود.

سفر هیأت کارآفرینان قزاقستان در چارچوب پنجمین نشست مشورتی سران کشورهای آسیای مرکزی انجام  می شود و شامل 15 شرکت قزاقی فعال در صنایع غذایی، ساختمانی، نفت، شیمیایی، فناوری اطلاعات، داروسازی و غیره خواهد بود که در حال حاضر به تاجیکستان کالا صادر می کنند یا قصد صادرات محصولات به تاجیکستان را دارند.

ساعت 9 صبح 12 سپتامبر با هدف ایجاد تماس های مستقیم و تشدید روابط تجاری بین کارآفرینان تاجیک و قزاق، در محل هتل هیلتون شهر دوشنبه برگزاری همایش مشترک تجاری با مشارکت دوایر کسب و کار دو کشور برنامه ریزی شده است.

انتظار می رود با توجه به فعالیت محافل تجاری این رویداد بستری برای گسترش فرصت های تجاری دو کشور، تبادل تجربیات و گسترش ارتباطات بین کارآفرینان تاجیک و قزاق و همچنین تحکیم و توسعه همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف اقتصادی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوشنبه» میزبان همایش تجاری کارآفرینان تاجیک و قزاق

«دوشنبه» میزبان همایش تجاری کارآفرینان تاجیک و قزاق