مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-03فرهنگي

ماجرای ثبت عکسِ مشهور حرم اباعبدالله (ع) + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاجیلری در برنامه «سدره» شبکه پنج سیما با بیان این که اولین بار سال 82 به حرم اباعبدالله مشرف شدم و به ثبت عکس پرداختم، - حسین حاجیلری، هنرمند عکاس و از خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات در برنامه سدره شبکه پنج سیما از ماجرای یکی از عکس های معروف خود از حرم اباعبدالله (ع) سخن گفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاجیلری در برنامه سدره شبکه پنج سیما با بیان این که اولین بار سال 82 به حرم اباعبدالله مشرف شدم و به ثبت عکس پرداختم، اظهار کرد: از آن به بعد تا سال 92 یک سال در میان شرف حضور می یافتم و در 10 سال اخیر نیز به عنوان خادم ستاد بازسازی عتبات عالیات فرصت های بیشتری را برای عکاسی داشته ام.

وی درباره یک فریم از عکس های معروف خود از حرم اباعبدالله (ع) که در برنامه های مختلفی استفاده شده گفت: زمستان های کربلا سوز عجیبی دارد.

برای تهیه یک تایم لپس از 180 پله دکل مخابراتی سمت حرم حضرت عباس (ع) به همراه یک دوست عراقی به سختی بالا رفتیم تا از غروبِ حرم سیدالشهدا (ع) عکاسی کنم، اما ریموت دوربین که می خواستم با کمک آن تایم لپس بگیرم در جیب دوستم جا ماند و او نیز بی اطلاع از این ماجرا به خاطر اجرای برنامه زنده به همراه ریموت پایین آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ثبت عکسِ مشهور حرم اباعبدالله (ع) + فیلم

ماجرای ثبت عکسِ مشهور حرم اباعبدالله (ع) + فیلم