مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-25اقتصادي

افتتاح 6 پروژه شاخص برق ساوه همزمان با هفته دولت


با حضور ویدیئو کنفرانسی وزیر اقتصاد و دارایی 6 پروژه شاخص توزیع برق شهرستان ساوه افتتاح و اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان برگزار شد، 6 طرح شاخص توزیع برق شهرستان ساوه با اعتباری بالغ بر 195 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

رییس شرکت توزیع برق شهرستان ساوه در تشریح این طرح ها به خبرنگار فارس گفت: احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی 25 روستا در بخش مرکزی و نوبران در طرح بهارستان اجرایی شد که بالغ بر 20 میلیارد تومان صرف هزینه در بر داشت.

رضا فرهادی افزود: طرح روستا محور بهارستان برنامه ای پنج ساله بوده که اجرای آن از سه سال گذشته در کشور آغاز شده و طرحی کاملا روستا محور و با هدف بهسازی و باز مهندسی تمامی تجهیزات شبکه و ارتقا کیفیت خدمات دهی به مشترکان روستایی است.

وی اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی تبدیل سیم به کابل با اعتبار 23 میلیارد تومان در طول 81 کیلومتر را دیگر طرح اجرایی دانست و گفت: یکی از مهمترین طرح های اجرا شده در هفته دولت بحث برق رسانی به پروژه های مسکن ملی ساوه بود که در این راستا 1954 انشعاب با اعتبار 67 میلیارد تومانی اجرایی گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6 پروژه شاخص برق ساوه همزمان با هفته دولت

افتتاح 6 پروژه شاخص برق ساوه همزمان با هفته دولت