مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-14سياسي

این زائران با پای دل در راه حرم گام برمی دارند


زائران پیاده رضوی پا در مسیری می گذارند که فاصله و کیلومتر در آن معنایی ندارد بلکه هرکس که قدم در این راه گذاشته، کوله بارش را بسته و عازم دیار خراسان شده است با پای دل و عشق می خواهد همچون عاشقی خود را به معشوق برساند و چه معشوقی زیباتر و بهتر از امام رضا علیه السلام.

- خبرگزاری فارس، قوچان – مجید جعفری مقدم؛ همه ساله پس از اربعین حسینی مشتاقان به علی بن موسی الرضا علیه السلام کوله بار خود را بسته و عازم دیار خراسان می شوند و کیلومترها راه را در گرما و حتی سرما طی می کنند تا روزهای پایانی ماه صفر و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام، امام رضا علیه السلام و رحلت رسول گرامی اسلام(ص) را در کنار حریم امن رضوی آرام بگیرند.

مسیرهای منتهی به مشهد الرضا در این 10 روز مملو از عاشقان و ارادتمندانی است که سواره و پیاده می خواهند خود را به مشهد برسانند و قوچان به عنوان یکی از شهرهای خراسان رضوی به عنوان دروازه ورودی استان از مسیر شمال کشور میزبان خیل عظیم زائران این امام همام است.

زائران پیاده رضوی امسال از شهرها و روستاهای مختلف عازم مشهد مقدس شده اند، یکی از کلاله استان گلستان با آن همه مسافت و دیگری از دورترین روستا در خراسان شمالی، اما عشق به امام رضا علیه السلام جاده و مسافت نمی شناسد و همه با پای دل در این مسیر قدم گذاشتند تا هم عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این زائران با پای دل در راه حرم گام برمی دارند

این زائران با پای دل در راه حرم گام برمی دارند