مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-11سياسي

جزییات روان سازی ترخیص ده ها هزار کانتینر از گمرکات استان هرمزگان


نماینده دولت در حل مشکلات مربوط به رسوب کالا در بنادر گفت: پیرو دستور معاون اول رییس جمهور برای ترخیص کالا از گمرکات، روز گذشته هیات عالی اقتصادی دولت در استان هرمزگان تشکیل جلسه داد و برای روان سازی ترخیص کانتینرهای دپو شده از گمرکات تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

- مهدی اسلام پناه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در رابطه با تصمیمات هیات اقتصادی در خصوص حل مشکلات مربوط به ایستایی و رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور، اظهار داشت: پیرو دستور معاون اول رییس جمهور برای حل مشکلات رسوب کالا، روز گذشته هیات عالی اقتصادی دولت به ریاست اینجانب در استان هرمزگان جلسه تشکیل داد و در راستای تسهیل و روان سازی ترخیص کالاهای دپو شده در گمرکات شهید رجایی و باهنر تصمیماتی را اتخاذ کرد.

  * جزییات کانتینرهای موجود دپو شده در گمرکات شهید باهنر و رجایی نماینده دولت در حل مشکلات مربوط به رسوب کالا در بنادر اظهار داشت: متوسط گردش حجمی کالا در استان هرمزگان در 3 سال گذشته سالانه حدود 2TU بوده است.

در حال حاضر در بنادر این استان 114 هزار کانتینر پُر و 90 هزار کانتینر خالی موجود است که از این تعداد 10 هزار کانتینر به دلایل مختلف مهلت منقضی شده که سازمان اموال تملیکی باید آن ها را به مزایده بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات روان سازی ترخیص ده ها هزار کانتینر از گمرکات استان هرمزگان

جزییات روان سازی ترخیص ده ها هزار کانتینر از گمرکات استان هرمزگان