مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 00:202023-09-15ورزشي

سوت آغاز جذاب ترین فستیوال کشتی دنیا؛ جنگ ستارگان در بلگراد


مسابقات جهانی کشتی از شنبه و با رقابت های کشتی آزاد رسما آغاز می شود.

- جی پلاس؛ سرانجام انتظار کشتی دوستان به پایان رسید و از ساعت 12 ظهر امروز (شنبه) ، رسما سوت آغاز مسابقات جهانی 2023 به صدا در می آید؛ مسابقاتی که اولین مرحله از گزینشی المپیک 2024 پاریس است و به همین دلیل با حضور غول های کشتی دنیا برگزار می شود.

از طرفی پس از مدت ها و کش و قوس، بازگشت روسیه به مسابقات قطعی شد تا حالا اگر چه آن ها با پرچم بی طرف روی تشک می روند اما نبرد کشتی گیران روسی با ملی پوشان ایران بر جذابیت و حساسیت رقابت ها اضافه کند.

در ادامه به بررسی شرایط کشتی گیران آزادکار ایران در اوزان دهگانه می پردازیم.

57 کیلوگرم: میلاد والی زاده میلاد والی زاده پدیده 18 ساله کشتی ایران قدم در مسیری گذاشته که رسیدن به سکوی آن کاری سخت و دشوار است؛ رقابت در سبک وزن در حضور نفرات مطرحی همچون زلیم خان آباکاروف، ری هیگوچی، زائور اوگوئف، میچیچ و علی عباس رضازاده برای میلاد کم تجربه مسیری دشوار است و نمی توان از او انتظار مدال داشت؛ هرچند این آزادکار خوش آتیه می تواند در سال های آینده به یک مهره شش دانگ در این وزن تبدیل شود.

کشتی آزاد ایران پس از خداحافظی حسن رحیمی هنوز هم مهره قابل اتکایی در وزن 57 کیلوگرم نداشته و حالا میلاد والی زاده می تواند نوید ظهور یک ستاره جدید در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت آغاز جذاب ترین فستیوال کشتی دنیا؛ جنگ ستارگان در بلگراد

سوت آغاز جذاب ترین فستیوال کشتی دنیا؛ جنگ ستارگان در بلگراد