مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-29اقتصادي

پوشش 78 درصدی واکسیناسیون سرخک و سرخجه در خاش و تفتان


رییس مرکز بهداشت شهرستان های خاش و تفتان گفت: واکسیناسیون تکمیلی سرخک و سرخجه ویژه کودکان 6 تا 12 ماهه در این دو شهرستان دارای پوشش 78 درصدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید آذریان بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی سرخک و سرخجه و با گذشت دو هفته از آغاز طرح تاکنون 2 هزار و 750 نفر از کودکان 6 تا 12 ماه که 78 درصد جامعه هدف ما را در بر می گیرند بر علیه سرخک و سرخجه واکسینه شده اند.

این مسئول ادامه داد: والدین دارای کودک 6 تا 12 ماهه برای انجام واکسیناسیون کودکان به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و خانه بهداشت جهت انجام واکسیناسیون تکمیلی سرخک و سرخجه مراجعه کنند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان های خاش و تفتان اظهار کرد: 90 درصد از افرادی که در معرض ویروس سرخک قرار می گیرند، اگر واکسینه نشوند به این بیماری مبتلا خواهند شد.

آذریان گفت: شهروندان در صورت ناقص بودن و تأخیر در انجام واکسیناسیون کودکان در گروه زیر پنج سال و بازه سنی 12 تا 59 ماه، نسبت به تکمیل واکسیناسیون کودکان به ویژ ه واکسن سرخک سرخجه و اوریون به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت، خانه بهداشت و پایگاه سلامت مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 78 درصدی واکسیناسیون سرخک و سرخجه در خاش و تفتان

پوشش 78 درصدی واکسیناسیون سرخک و سرخجه در خاش و تفتان