مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-31سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ضروری است


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر جهان بین شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای سه ماهه دوم شهرستان پارس آباد با محوریت شهدای دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد جامع شهر پارس آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی در سایه خون شهدا به ثمر نشسته است، اظهار کرد: شهدا درس ایثار و استقامت برای ما به ارمغان آورده اند و باید امروز شاکر و قدردان زحمات ایثارگران باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب تبیین شود.

وی شهیدان را ذخایر و سرمایه های بزرگ کشور دانست و تصریح کرد: شهدا با نثار خون و جان خود عزت، سربلندی و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

فرماندار شهرستان پارس آباد ثبات و امنیت ایران اسلامی را در مقایسه با کشورهای دنیا در سطحی مطلوب توصیف کرد و گفت: ثبات و امنیتی که در کشورمان حاکم است به برکت خون شهیدان و صبر، استقامت و بردباری خانواده های معظم آنها حاصل شده است.

جهان بین به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه موجب پیشرفت، سلامت و تعالی جامعه در زمینه های مختلف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ضروری است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ضروری است