مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 02:052023-09-19سياسي

کمیته امداد یک مجموعه مولد، کارآفرین و اشتغال زا است


کمیته امداد امام خمینی (ره) را صرفاً به عنوان یک مجموعه حمایتی نمی شناسیم بلکه از آن به عنوان یک مجموعه مولد، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) را صرفاً به عنوان یک مجموعه حمایتی نمی شناسیم بلکه از آن به عنوان یک مجموعه مولد، کارآفرین و اشتغال زا یاد می کنیم.

عابدین خرّم در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سفر جناب عالی به استان ها باعث ایجاد روحیه مضاعف در بین کارکنان و روسای دستگاه های اجرایی استان در راستای کمک به محرومان است.

وی اقدامات کمیته امداد را در بحث دست گیری از محرومان مثبت و ارزنده خواند و ادامه داد: مجموع اقدامات کمیته امداد منجر به اشتغال زایی، خودباوری و خودکفایی مددجویان این نهاد می شود و اختصاص تسهیلات به مددجویان اقدام بابرکتی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با تاکید بر اینکه باید کمیته امداد به این نگاه سوق پیدا کند، افزود: امیدوارم در بحث ارائه تسهیلات و اشتغال همواره عنایت ویژه کمیته امداد شامل استان آذربایجان شرقی باشد تا شرمنده مردم نباشیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد یک مجموعه مولد، کارآفرین و اشتغال زا است

کمیته امداد یک مجموعه مولد، کارآفرین و اشتغال زا است