مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:312023-09-14اجتماعي

اعمال محدودیت یک طرفه در کندوان


یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگینی در محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به انسداد مسیر مرزن آباد از ساعت 6 صبح امروز، افزود: منتظر تخلیه بار ترافیک هستیم تا بتوانیم اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان را داشته باشیم.

رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه در محور هراز هم شاهد ترافیکی پرحجم و سنگین مقطعی هستیم، اضافه کرد: اعمال محدودیت یک طرفه طی امروز و روزهای جمعه 24 و شنبه 25 شهریور ماه به صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

جهان تاب با بیان اینکه ترددخودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر پرحجم است، یادآور شد: ممنوعیت تردد انواع تریلر ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و روزهای جمعه 24 و شنبه 25 شهریور ماه امسال از محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر اجرا می شود.

وی به اجرای محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی صفر در جاده های شمال اشاره کرد و گفت: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت 12 تا 24 پنج شنبه 23 و ساعت 6 تا 24 روز های جمعه 24، شنبه 25 و یک شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت یک طرفه در کندوان

اعمال محدودیت یک طرفه در کندوان