مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-29اقتصادي

نرخ بیکاری آذربایجان شرقی پایین تر از میانگین کشوری است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نرخ بیکاری کشور را 9 درصد اعلام کرد و گفت: این میزان در آذربایجان شرقی 8.

3 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فتحی صبح سه شنبه در سومین جلسه از سلسله نشست های رسانه ای به سوی قله در خانه فرهنگ تبریز، حکمرانی تعاون، حکمرانی مردم را شعار امسال بخش تعاون اعلام و اظهار کرد: دغدغه بخش تعاون، اجتماعی، اشتغال، پر کردن خلاء جامعه، رفع نیازهای جامعه و تجلی اقتصاد مردمی است.

وی مردمی سازی، هوشمندسازی، کارآمدی تعاون ها، شفافیت، شبکه سازی و تکمیل زنجیره ارزش اقتصادی و تاکید بر ایجاد شرکت های تعاونی دانش بنیان و نوآور را جزو اولویت های بخش تعاون اعلام کرد و گفت: در این راستا اقدامات حمایتی با راه اندازی 2 خط اعتباری 2 و سه هزار میلیارد تومانی در کشور انجام شده است که سهم استان از خط اعتباری 2 هزار میلیارد تومانی، 280 میلیارد تومان با اشتغال زایی 903 نفر و از خط اعتباری سه هزار میلیارد تومانی 53 میلیارد تومان با اشتغال زایی 299 نفر است.

فتحی تعداد تعاونی های فعال آذربایجان شرقی را پنج هزار تعاونی با اشتغال زایی هشت هزار و 725 نفر و سرمایه گذاری اولیه 9 هزار میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: 19 تعاونی در زمینه فناوری و دانش بنیان، 1406 تعاونی در زمینه خدمات، 946 تعاونی در بخش صنعت، 499 تعاونی در بخش مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری آذربایجان شرقی پایین تر از میانگین کشوری است

نرخ بیکاری آذربایجان شرقی پایین تر از میانگین کشوری است