مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-21اقتصادي

تفریحی که به قیمت نابودی ثروت ملی تمام می شود


 طی چند سال اخیر جنگل های تاغ سبزوار که یک ثروت ملی هستند به دلیل تهیه زغال قلیان از سوی برخی سودجویان در امان نبوده و متأسفانه شاهدیم که بخشی از جنگل های تاغ سبزوار در آستانه نابودی قرار گرفته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی  طی چند سال اخیر جنگل های تاغ سبزوار که یک ثروت ملی هستند به دلیل تهیه زغال قلیان از سوی برخی سودجویان در امان نبوده و متأسفانه شاهدیم که بخشی از جنگل های تاغ سبزوار در آستانه نابودی قرار گرفته اند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار در همین خصوص به ایسنا گفت: متأسفانه تاغزارهای این شهرستان هدف تاراج سودجویانی قرار گرفته که این تاغ ها را تبدیل به زغال می کنند و به قلیان سراها می فروشند.

عباسعلی کیانی فرد در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طی چند روز گذشته مأموران یگان حفاظت این نهاد با همکاری پلیس آگاهی یک محموله 3 تنی چوب قاچاق تاغ را در ورودی این شهرستان کشف کردند، افزود: مأموران این اداره هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن این محموله چوب تاغ را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه خودرو مزبور پس از هماهنگی های لازم به پارکینگ انتقال یافت، اظهار کرد: اگرچه محموله یاد شده از مشهد به مقصد تهران بارگیری شده بود که با دستور قضایی تحویل اداره منابع طبیعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفریحی که به قیمت نابودی ثروت ملی تمام می شود

تفریحی که به قیمت نابودی ثروت ملی تمام می شود