مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-01فرهنگي

لوک بسون فیلم فضایی 200 میلیون دلاری می سازد/ بازخوردهای «داگمن»


کارگردان فرانسوی در جشنواره فیلم ونیز گفت به «داگمن» به عنوان بازگشتی به سینما نگاه نمی کند و در فکر ساخت یک فیلم فضایی 200 میلیون دلاری است.

- کارگردان فرانسوی در جشنواره فیلم ونیز گفت به داگمن به عنوان بازگشتی به سینما نگاه نمی کند و در فکر ساخت یک فیلم فضایی 200 میلیون دلاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، یکی از فیلم های ونیز 2023 که شاید بیشتر از دیگر فیلم ها در انتظار واکنش منتقدان بود، داگمن ساخته لوک بسون است که از سوی مطبوعات برچسب بازگشت کارگردان به سینما را خورده است.

این فیلم درامی تاریک با بازی کیلب لندری جونز و اولین فیلمی است که بسون پس از ساخت انا در سال 2019 کارگردانی کرده و در عین حال نخستین فیلم وی پس از اتهام آزار فیزیکی بود که در نهایت در دادگاه به رفع اتهام از وی انجامید.

وی با اشاره به این که رسیدن به 60 سالگی سخت است چون هیچ وقت نمی دانی چقدر حرف برای گفتن داری، افزود: من خوبم و فیلم های دیگری می سازم.

داگمن شاید جنبه هایی از کمدی یا اکشن فیلم های قبلی بسون را داشته باشد اما منتقدان معتقدند موضوع فیلم، آن را به قلمروهای تیره تری می برد و مود او معتقد است این نتیجه بزرگ شدن به عنوان یک فیلمساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوک بسون فیلم فضایی 200 میلیون دلاری می سازد/ بازخوردهای «داگمن»

لوک بسون فیلم فضایی 200 میلیون دلاری می سازد/ بازخوردهای «داگمن»