مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-10حوادث

ضرورت ایجاد مرکز ایمنی معادن در کشور


در پی حادثه ریزش معدن طزره که به فوت تعدادی از کارگران این معدن منجر شد، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو، ایجاد مرکز ایمنی معادن کشور برای ایجاد همگرایی و تمرکز در سیاست گذاری و نظارت ایمنی میان نهادها را ضروری دانست.

- در پی حادثه ریزش معدن طزره که به فوت تعدادی از کارگران این معدن منجر شد، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو، ایجاد مرکز ایمنی معادن کشور برای ایجاد همگرایی و تمرکز در سیاست گذاری و نظارت ایمنی میان نهادها را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر یکشنبه هفته گذشته (12 شهریورماه)، در اثر تجمع گاز در یکی از تونل های معدن رزمجاه طزره که معدن زغال سنگ البرز شرقی است انفجاری رخ داد که در پی ریزش این تونل، شش کارگر در داخل معدن محبوس شدند.

در نهایت پیکر بی جان این شش کارگر بامداد روز دوشنبه (13 شهریور) پیدا شد؛ به دنبال این حادثه، رییس کل دادگستری استان سمنان، دستور تعطیلی موقت این معدن را صادر کرد.

به دنبال این حادثه، طبق امیر ولدخانی-مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ایمیدرو، ضمن عرض تسلیت به خانواده معدن چیان طزره و خانواده معدنی کشور، اظهار کرد: با توجه به گستردگی معادن کشور و خطرپذیری فعالیت در این معادن، تاسیس مرکز ایمنی معادن کشور، این بستر فراهم می شود تا با ایجاد سازوکار نظارتی و جمع آوری اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد مرکز ایمنی معادن در کشور

ضرورت ایجاد مرکز ایمنی معادن در کشور