مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-29بين الملل

یک «اجماع شوم»؛ چراغ سبز غرب به کی یف برای حمله به خاک روسیه!


مشاور ارشد رییس جمهور اوکراین اذعان کرد که حامیان غربی این کشور هم اکنون درباره حمله به بخش های تحت کنترل روسیه از جمله شبه جزیره کریمه، «اجماع کامل» دارند.

- مشاور ارشد رییس جمهور اوکراین اذعان کرد که حامیان غربی این کشور هم اکنون درباره حمله به بخش های تحت کنترل روسیه از جمله شبه جزیره کریمه، اجماع کامل دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، میخاییل پودولیاک، مشاور ارشد ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین می گوید که حامیان غربی این کشور حالا برای حمله کی یف به بخش های تحت کنترل روسیه که اوکراین بر سر آن ادعای مالکیت دارد، کاملا اجماع دارند.

پودولیاک گفت: بگذارید یادآوری کنم که یک سال پیش، حتی وقتی که حملات پراکنده ای علیه کریمه صورت می گرفت، همه می گفتند نه، نه، از کریمه صرف نظر کنید.

وی افزود: اما امروز اجماع کلی بین کشورهایی که از ما حمایت می کنند، این است که اجازه داریم هر چیزی که در بخش ها و قلمروهای اشغالی، به روسیه تعلق دارد را از بین ببریم.

اشاره مشاور زلنسکی به اراضی تحت کنترل روسیه است که اوکراین همچنان بر سر آنها ادعای مالیک دارد که از جمله آن می توان به شبه جزیره کریمه اشاره کرد که پس از کودتای موسوم به میدان در سال 2014 در کی یف، با برگزاری همه پرسی از خاک اوکراین جدا شد و به روسیه پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک «اجماع شوم»؛ چراغ سبز غرب به کی یف برای حمله به خاک روسیه!

یک «اجماع شوم»؛ چراغ سبز غرب به کی یف برای حمله به خاک روسیه!