مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-26اقتصادي

مقاوم سازی 3000 واحد مسکونی روستایی در بردسکن


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن شاخص اجرای طرح هادی با احتساب روستاهای نیمه تمام را در این شهرستان 44 درصد اعلام کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن شاخص اجرای طرح هادی با احتساب روستاهای نیمه تمام را در این شهرستان 44 درصد اعلام کرد.

رضا احمدی فر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه توسعه مناطق روستایی با ایجاد زیرساخت های لازم و زمینه های مناسب از اهداف اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن است، اظهار کرد: اگرچه در گذشته بسیاری از روستاها امکانات کافی و لازم را برای زندگی نداشتند، اما در حال حاضر زیرساخت های اولیه در این مناطق ایجاد شده و توسعه روستایی از طریق ایجاد بستر و زمینه های مناسب از اهداف اصلی بنیاد مسکن است زیرا بدون توسعه روستایی توسعه کشور محال است.

وی شهرستان بردسکن را یکی از شهرستان های پیشرو در زمینه فعالیت های عمرانی در روستاها دانست و افزود: توسعه مناطق روستایی با ایجاد زیرساخت های لازم و زمینه های مناسب، از اهداف اصلی بنیاد مسکن است، از آنجا که توسعه شهرها در جوامع مختلف نیازمند توسعه روستاها است و چنانچه بخواهیم توسعه شهرها در حد مطلوب واقع گردد باید نگاه ویژه ای به روستا داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 3000 واحد مسکونی روستایی در بردسکن

مقاوم سازی 3000 واحد مسکونی روستایی در بردسکن