موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-04حوادث

روایت یکی از کارگران معدن طزره از چگونگی ریزش تونل


گاز به وسیله کیسه ای (لوله از جنس گونی های پلاستیکی) از داخل معدن در زمان کار کردن کارگران با پیکور به بیرون منتقل می شود.

این گاز در شب گذشته در هوای داخل تونل باقیمانده و با انباشت گاز و جرقه ناشی از فعالیت پیکور، - گاز به وسیله کیسه ای (لوله از جنس گونی های پلاستیکی) از داخل معدن در زمان کار کردن کارگران با پیکور به بیرون منتقل می شود.

این گاز در شب گذشته در هوای داخل تونل باقیمانده و با انباشت گاز و جرقه ناشی از فعالیت پیکور، انفجار در معدن رخ داده است.

انفجار یکی از تونل های معادن زغال سنگ معدن طزره دامغان بار دیگر نام این روستا در شمال این شهرستان رو به رسانه ها کشاند.

حادثه ای که منجر به کشته شدن 6 کارگر این معدن شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ شب گذشته بود که خبر انفجار و ریزش یکی از تونل های معادن زغال سنگ طزره دامغان در رسان ها منتشر شد.

اگرچه اخبار چندانی از چگونگی وقوع این حادثه تلخ وجود ندارد، اما یکی از کارگران این معدن درباره آن با خبرنگار تسنیم گفت وگو کرد.

  این کارگر معدن که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار گفت: گاز به وسیله کیسه ای (لوله از جنس گونی های پلاستیکی) از داخل معدن در زمان کار کردن کارگران با پیکور به بیرون منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یکی از کارگران معدن طزره از چگونگی ریزش تونل

روایت یکی از کارگران معدن طزره از چگونگی ریزش تونل