مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-28سياسي

مجلس شورای اسلامی از برنامه های تحولی صندوق ذخیره حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید حاجی محمد موحد نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در دیدار با حمید رضا نجف پور کردی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره ضمن حمایت از طرح های امیدآفرین و بنیادین از جمله طرح ارزش .

- نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از طرح های امیدآفرین و بنیادین تاکید کرد: برنامه ریزی ها و اقدامات در صندوق باید معطوف به حفظ حقوق و خواسته های قشر شریف فرهنگیان کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید حاجی محمد موحد نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در دیدار با حمید رضا نجف پور کردی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره ضمن حمایت از طرح های امیدآفرین و بنیادین از جمله طرح ارزش مالکانه تاکید کرد برنامه ریزی ها و اقدامات در صندوق باید معطوف به حفظ حقوق و خواسته های قشر شریف فرهنگیان کشور باشد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد با تجلیل از تلاش های صورت گرفته در مجموعه صندوق طی یک سال اخیر وی با اشاره به نقش کارخانجات و واحد های صنعتی وابسته به صندوق ذخیره در تولید و اشتغالزایی کشور بویژه شرکت های پتروشیمی و متانولی اظهار داشت این واحد ها با بکارگیری نیرو های متخصص، متبحر و جوان منطقه در رونق و شکوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس شورای اسلامی از برنامه های تحولی صندوق ذخیره حمایت می کند

مجلس شورای اسلامی از برنامه های تحولی صندوق ذخیره حمایت می کند