مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-15سياسي

امام جمعه رشت: پشیمانی فریب خوردگانِ سال گذشته ترقه بازی های امسال را خنثی کرده است


امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن امسال در طبل توخالی می زند، گفت: برخی از خانواده فریب خوردگان، فرزندان و خویشان خود را برحذر می دارند، برخی از آنان از طریق دستگاه های امنیتی ایران توجیه شده و حرکتی نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان رشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نشست اخیر با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اظهار کرد: ایشان فرمودند معلومات اطلاعاتی ما نشان می دهد دولت آمریکا مجموعه ای برای بحران سازی در کشورها از جمله ایران ایجاد کرده که به دنبال ایجاد اختلافات قومی و مذهبی است.

  وی توجه به مباحث جنسی و قومی مذهبی و نیز مسئله زن که آمریکا از این طریق توجه به آنان می خواهد به ایران ضربه بزند، گفت: رهبر معظم انقلاب در جواب تمام این حربه ها یک جمله گفتند و کار را تمام کردند و گفتند شتر در خواب بیند پنبه دانه همان طور که امام خمینی (ره) نیز آمریکا را شیطان بزرگ دانسته بودند.

  امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز آمریکا با جنگ ترکیبی وارد می شود و می داند انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات قبل آنان را به زباله دان تاریخ فرستاد، افزود: در جنگ شناختی در ذهن و باور مردم و در اندیشه آنان در آنچه شناخته اند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: پشیمانی فریب خوردگانِ سال گذشته ترقه بازی های امسال را خنثی کرده است

امام جمعه رشت: پشیمانی فریب خوردگانِ سال گذشته ترقه بازی های امسال را خنثی کرده است