مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-26ورزشي

جنجال لب بوسی در اسپانیا / اعتصاب بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان


جنجال لب بوسی در اسپانیا / رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا که پس از قهرمانی جام جهانی در مراسم جشم قهرمانی لب های جنیفر هرموسو، بازیکن شماره 10 این تیم را بوسید در روزهای اخیر تحت فشار قرار داشته که از سمت خود برکنار شود.

- جنجال لب بوسی در اسپانیا / رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا که پس از قهرمانی جام جهانی در مراسم جشم قهرمانی لب های جنیفر هرموسو، بازیکن شماره 10 این تیم را بوسید در روزهای اخیر تحت فشار قرار داشته که از سمت خود برکنار شود.

 بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا تهدید کردند تا رییس فدراسیون فوتبال این کشور (روبیالس) کنار نرود، بازی نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز، ده ها تن از اعضای تیم فوتبال زنان اسپانیا که قهرمان جام جهانی شده اند، تهدید کردند تا زمانی که رییس فدراسیون فوتبال این کشور ( لوییس روبیالس) از سمت خود برکنار نشود، در هیچ مسابقه ای برای این کشور بازی نخواهند کرد.

 روبیالس که پس از قهرمانی جام جهانی در مراسم جشم قهرمانی لب های جنیفر هرموسو، بازیکن شماره 10 این تیم را بوسید در روزهای اخیر تحت فشار قرار داشته که از سمت خود برکنار شود.

با این حال روبیالس با رد کردن انتقادات آن را یک بازی و فشار رسانه ای خوانده و تاکید کرده از سمت خود کنار نخواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال لب بوسی در اسپانیا / اعتصاب بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان

جنجال لب بوسی در اسپانیا / اعتصاب بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان