مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-28اقتصادي

مرکز معاینه فنی باید توسط سرمایه گذار خصوصی به بهره برداری برسد


مرکز معاینه فنی باید توسط سرمایه گذار خصوصی به بهره برداری برسد و دولت تنها نقش تسهیل کننده را در این زمینه ایفا می کند.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: مرکز معاینه فنی باید توسط سرمایه گذار خصوصی به بهره برداری برسد و دولت تنها نقش تسهیل کننده را در این زمینه ایفا می کند.

مرادزاده در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به مطالبه مردمی ایجاد معاینه فنی در شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: راه اندازی مراکز معاینه فنی باید توسط سرمایه گذاران و مردم انجام شود و دولت در این بین تنها نقش تسهیل کننده و مرجع صادر کننده مجوز محسوب می شود.

وی افزود: مرکز معاینه فنی شهرستان بندرلنگه به واسطه مطالبات مردمی، از سرمایه گذار قبلی تحویل گرفته و به سرمایه گذار جدید واگذار شد که خوشبختانه عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

فرماندار شهرستان بندرلنگه، در پاسخ به دیگر مطالبه عمومی در خصوص اتمام جاده کمربندی بندرلنگه، تصریح کرد: پروژه احداث کمربندی بندرلنگه در دولت سیزدهم شتاب بیشتری به خود گرفته و یک فاز آن در کنارگذر بندرکنگ به زودی افتتاح می شود و سعی در جذب سرمایه گذار داخلی برای راه اندازی جایگاه CNG در این منطقه داریم.

مرادزاده، تکریم ارباب رجوع را یکی از اصول اساسی دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه مسکن و جاده ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز معاینه فنی باید توسط سرمایه گذار خصوصی به بهره برداری برسد

مرکز معاینه فنی باید توسط سرمایه گذار خصوصی به بهره برداری برسد