مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-09اقتصادي

مهارت آموزی بیش از2000 زندانی در گیلان


مدیرکل زندان های گیلان با اشاره به دریافت حقوق توسط زندانیان در پنج ماه نخست سال جاری گفت: بر اساس آمار 2 هزار و 729 زندانی در پنج گذشته با حضور در کلاس های مهارت آموزی زندان ها آموزش دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان های گیلان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در سالن جلسات این اداره کل با بیان اینکه کسب مهارت زندانیان یکی از اهداف این اداره کل در کشور است، اظهار کرد: بر اساس آمار 2 هزار و 729 زندانی در پنج گذشته با حضور در کلاس های مهارت آموزی زندان ها آموزش دیدند.

وی با اشاره به دریافت حقوق توسط زندانیان در پنج ماه نخست سال جاری گفت:  زندانیان در پنج ماه نخست سال بیش از هشت میلیارد تومان با تولید و کار در زندان و کارگاه های تولیدی حقوق دریافت کردند.

مدیرکل زندان های گیلان حوزه فعالیت زندانیان را  فرش بافی، پرورش دام و طیور، ساخت سنگ های مصنوعی، کیف و کفش، سفال، پالت سازی، لنت ماشین و مزارع برنج دانست  و افزود:  با تمهیدات اداره کل زندان ها برای بیش از یک هزار و 113 زندانی با حضور در این کارگاه های آموزشی هم برای زندانی ها و هم خانواده هایشان امنیت روانی ایجاد شد.

 محمدی اصل از مشغول به کار بودن 533 زندانی در بند های زندان گیلان خبر داد و بیان کرد: حضور بیشتر زندانیان در برنامه های حرفه آموزی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی بیش از2000 زندانی در گیلان

مهارت آموزی بیش از2000 زندانی در گیلان