مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-09اقتصادي

11 روستای ساری آبرسانی می شود


مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران از اجرای پروژه مجتمع آبرسانی ششک - چورت با بهره مندی 11 روستا در ساری با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد برارزاده بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی ساری با اشاره به پیشرفت فیزیکی 41 درصدی مجتمع آبرسانی ششک- چورت ساری اظهار داشت: تا کنون عملیاتی شامل احداث 2 باب مخزن ذخیره به حجم 700 متر مکعب، اجرای لوله گذاری خط انتقال به طول 3.

3 کیلومتر با صرف هزینه ای بالغ بر 197 میلیارد و 782 میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه آبرسانی عملیاتی شامل بهسازی چشمه، تکمیل خط انتقال به طول 31 کیلومتر ،10 کیلومتر شبکه توزیع، احداث 500 متر مکعب مخزن زمینی و یک واحد تصفیه آب پیش بینی شده که بخشی از این عملیات از محل اعتبارات محرومیت زدایی و توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با قدردانی از تلاش و همکاری بسیج سازندگی سپاه مازندران و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیز کارکنان شرکت در اجرای پروژه آبرسانی ششک- چورت ساری گفت: با بهره برداری از این پروژه مردم 11 روستای ششک، چورت، مزده، کلاکرده، کارنام، صلات، ورنام علیا و سفلی همچنین وناجم، ابجدم و هلی همند از مزایای آن برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 روستای ساری آبرسانی می شود

11 روستای ساری آبرسانی می شود