مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-13فناوري

افزایش 50 درصدی ظرفیت شبکه اینترنت تا شش ماه آینده


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: انشاالله تا شش ماه آینده 50 درصد به ظرفیت لایه آی پی شبکه اضافه می کنیم و تجهیزات جدید در شبکه قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز صبح در حاشیه جلسه هیأت دولت در خصوص سرعت اینترنت گفت: در حال توسعه شبکه هسته ای و مودم مخابراتی هستیم انشاالله تا شش ماه آینده 50 درصد ظرفیت لایه آی پی شبکه را اضافه می کنیم و تجهیزات جدید در شبکه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای شبکه در نصف شب ها حدود 1 تا 2 شب انجام می شود افزود: بعضی از مناطق ممکن است اختلال محدودی داشته باشند که این موضوع از قبل توسط شرکت ارتباطات زیرساخت اطلاع داده می شود.

زارع پور در ادامه در خصوص اینترنت روستاهای سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال تمام روستاهای سیستان و بلوچستان به اینترنت متصل خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت رفع فیلتر سرویس گوگل پلی گفت: محدودیت های ایجاد شده در برخی از سرویس ها نیازمند بازنگری است و وزارت ارتباطات در حال پیگیری برای برداشته شدن محدودیت دسترسی به یک سری از سرویس هایی است که فلسفه ایجاد محدودیت شان از بین رفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در برخی از سرویس ها امکاناتی به وجود آمده که نگرانی هایی که کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی ظرفیت شبکه اینترنت تا شش ماه آینده

افزایش 50 درصدی ظرفیت شبکه اینترنت تا شش ماه آینده