مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-18اجتماعي

16 کیلومتر از کانال آب آور سد گیلارلو گرمی در حال لایروبی است


رییس اداره منابع آب شهرستان گرمی گفت: عملیات لایروبی 16 کیلومتر از کانال آب آور سد گیلارلو با هدف ذخیره سازی آب در پشت این سد با سرعت مناسب در حال انجام است.

- 16 کیلومتر از کانال آب آور سد "گیلارلو" گرمی در حال لایروبی است ایسنا/اردبیل رییس اداره منابع آب شهرستان گرمی گفت: عملیات لایروبی 16 کیلومتر از کانال آب آور سد گیلارلو با هدف ذخیره سازی آب در پشت این سد با سرعت مناسب در حال انجام است.

رضا بدرزاده 27 شهریور در جمع خبرنگاران افزود: عملیات پاکسازی و لایروبیِ کانال ها، بندهای آبگیر، کالورت ها و مسیل های منتهی به دریاچه گیلارلو در آستانه ورود به نیمه دوم سال و آغاز سال آبی جدید و احتمال بارش های پاییزی با هدف امکان ذخیره سازی سیلاب های احتمالی ناشی از بارش های پیش بینی شده، در سد گیلارلو انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: عملیات لایروبی این کانال از محل برزندچای بطول 13 کیلومتر انجام شده و 3 کیلومتر از کانال دیزج چایی در حال انجام است.

مهندس بدرزاده اظهار کرد: در جریان سیلاب های فصل بهار، کانال آب آور سد گیلارلو، بدلیل انباشت حجم عظیمی از رسوبات کاملآ مسدود شده بود که به منظور آبگیری بموقع و هدایت سیلاب های احتمالی انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 کیلومتر از کانال آب آور سد گیلارلو گرمی در حال لایروبی است

16 کیلومتر از کانال آب آور سد گیلارلو گرمی در حال لایروبی است