مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-19دانش

نـانـو؛ مـوج چـهارم انـقـلاب صـنـعتـی


اﻧﺠﻤﻦ ﻋﻠﻤﻰ دانشجویی ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﺷﯿﻤﻰ و پلیمر دانشگاه ﺗﻬﺮان، بیست و سومین شماره نشریه دانشجویی «میم» را با محوریت «نانو؛ بلوک های سازنده یک آینده پایدار» را منتشر کرد.

- اﻧﺠﻤﻦ ﻋﻠﻤﻰ دانشجویی ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﺷﯿﻤﻰ و پلیمر دانشگاه ﺗﻬﺮان، بیست و سومین شماره نشریه دانشجویی میم را با محوریت نانو؛ بلوک های سازنده یک آینده پایدار را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، پیش درآمدی بر نانوتکنولوژی ، نانوفیلتراسیون؛ راهی برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی ، فناوری نانو گامی موثر در کشاورزی پایدار و بهبود سلامت خاک ، پایان رویای دیدن ، تحویل موفق درب منزل شکستن موانع در دارورسانی با نانوذرات لیپیدی موثر ، سیستم نانوذرات مبتنی بر کتیوسان برای تحویل کنترل شده ماکرومولکول های بیولوژیکی ، تبدیل و ذخیره انرژی با فناوری نانو ، مطالعه ای بر سنجش محیطی ، کاربرد فناوری نانو در مهندسی بافت و پزشکی بازساختی و تاثیر نانومواد در جذب Co2 از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

نشریه دانشجویی میم به صاحب امتیازی اﻧﺠﻤﻦ ﻋﻠﻤﻰ دانشجویی ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﺷﯿﻤﻰ و پلیمر دانشگاه ﺗﻬﺮان، مدیر مسئولی رضا عباسی و سردبیری هانا عسگری منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نـانـو؛ مـوج چـهارم انـقـلاب صـنـعتـی

نـانـو؛ مـوج چـهارم انـقـلاب صـنـعتـی