مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 03:002023-08-23اقتصادي

امکان تامین آب شرب سالم برای زائران اربعین با محصول تولیدی یک شرکت دانش بنیان


با توجه به امکان بروز برخی آلودگی ها در آب های آشامیدنی در مراسم اربعین، یکی از شرکت های دانش بنیان به منظور حذف آسان و سریع این آلودگی، قرص های جوشان تصفیه آب را عرضه کرد که بدون ایجاد طعم و مزه، - با توجه به امکان بروز برخی آلودگی ها در آب های آشامیدنی در مراسم اربعین، یکی از شرکت های دانش بنیان به منظور حذف آسان و سریع این آلودگی، قرص های جوشان تصفیه آب را عرضه کرد که بدون ایجاد طعم و مزه، کلیه آلودگی آب را از بین می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرص گندزدا و ضدعفونی آب آشامیدنی، سریع ترین راه ضدعفونی آب آشامیدنی است که از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان به تولید رسیده است.

این قرص حتی در آب های سخت قدرت اثر خود را حفظ کرده و میکروب ها، انگل ها و ویروس ها را سریع از بین می برد بدون آنکه Ph آب را تغییر دهد.

این قرص طعم و مزه ایجاد نمی کند و حمل و نقل آن آسان و بی خطر است.

قرص جوشان ضدعفونی کننده آب آشامیدنی تولید شده در این شرکت قادر به حذف باکتری های گرم منفی و گرم مثبت از جمله اشرشیاکلی، استرپتوکوکوس فکالیس، استرپتوکوکوس سوبرینوس، سالمونلا، مزوفیل های هوازی، قارچ ها، کپک مخمرها، جلبک ها، اسپورها و میکروارگانیسم های حصبه، وبا، اسهال خونی و ویروس عامل هپاتیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تامین آب شرب سالم برای زائران اربعین با محصول تولیدی یک شرکت دانش بنیان

امکان تامین آب شرب سالم برای زائران اربعین با محصول تولیدی یک شرکت دانش بنیان