مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-03سياسي

راه اندازی فرستنده رادیو در شهر کربلا و نجف


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، فرزاد امانی با اعلام این خبر اظهارداشت: اداره کل تولید و فنی معاونت صدا برای پوشش رسانه ای راهپیمایی پرشکوه اربعین حسینی تلاش های شبانه روزی بی وقفه ای انجام داده است و برای نخستین .

- مدیرکل تولید و فنی معاونت صدا گفت: فرستنده رادیو اربعین به مناسبت اربعین حسینی به صورت کاملا قانونی، در شهر کربلا و نجف (ابتدای مسیر پیاده روی) راه اندازی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، فرزاد امانی با اعلام این خبر اظهارداشت: اداره کل تولید و فنی معاونت صدا برای پوشش رسانه ای راهپیمایی پرشکوه اربعین حسینی تلاش های شبانه روزی بی وقفه ای انجام داده است و برای نخستین بار به صورت کاملا قانونی، فرستنده رادیو اربعین در شهر کربلا و نجف (ابتدای مسیر پیاده روی) راه اندازی شد و مشغول پخش برنامه های این رادیو است.

وی گفت: زائران می توانند از این رادیو، در کربلا از موج اف.

ام فرکانس 90.

9 و در نجف - ابتدای مسیر پیاده روی موج اف.

ام فرکانس 90.

5 استفاده کنند.

امانی افزود: اداره کل تولید و فنی صدا برای پوشش رسانه ای راهپیمایی پرشکوه اربعین حسینی، در کشور عراق با نصب و راه اندازی سه استودیوی رادیویی در کربلای معلی و 2 استودیوی پرتابل رادیویی در طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فرستنده رادیو در شهر کربلا و نجف

راه اندازی فرستنده رادیو در شهر کربلا و نجف