مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-19پزشكي

در هوای آلوده چه نکاتی را رعایت کنیم؟


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با توجه به وضعیت آلودگی هوای استان در 28 شهریور، نکاتی را برای حفظ سلامتی مطرح کرد و گفت: ضروری است که در این شرایط از انجام فعالیت هایی مانند قدم زدن در پارک ها و دویدن در فضای آزاد پرهیز شود و شهروندان حتما .

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با توجه به وضعیت آلودگی هوای استان در 28 شهریور، نکاتی را برای حفظ سلامتی مطرح کرد و گفت: ضروری است که در این شرایط از انجام فعالیت هایی مانند قدم زدن در پارک ها و دویدن در فضای آزاد پرهیز شود و شهروندان حتما از ماسک های مناسب استفاده کنند.

دکتر محمدرضا اکبری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شهروندان در هنگام حضور در منزل نیز شدت فعالیت های خود را کاهش دهند، اظهار کرد: این توصیه برای افراد دارای بیماری های زمینه ای و بیماران قلبی-عروقی و تنفسی تاکید می شود.

وی ادامه داد: غذاهای سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدن شامل میوه و سبزیجات مصرف شود و از مصرف غذاهای چرب، فست فودها و همچنین غذاهای فرآوری شده پرهیز کنید.

اکبری با بیان اینکه نوشیدن مایعات به ویژه آب در این شرایط باید افزایش یابد، عنوان کرد: از اقداماتی مانند سرخ کردن غذا، جاروکشیدن، روشن کردن عود و سایر اقداماتی که موجب آلودگی هوای خانه می شود، جدا خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هوای آلوده چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در هوای آلوده چه نکاتی را رعایت کنیم؟