مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-12سياسي

مرکز داوری مالکیت معنوی طی2ماه آینده راه اندازی خواهد شد


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست بررسی پروژه بین المللی برندسازی زعفران و پسته ایرانی از راه اندازی مرکز داوری مالکیت معنوی طی دوماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، نشست بررسی پروژه بین المللی برندسازی زعفران و پسته ایرانی امروز سه شنبه 21 شهریور ماه با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، هیات وایپو با ریاست آندرو مایکل آنگ مدیر آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو) و دو نفر از متخصصان بین المللی و معاونان و مدیران حوزه های مختلف سازمان ثبت اسناد برگزار شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این نشست اظهار کرد: در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه مالکیت معنوی انجام شده است به طوری که در یک سال اخیر جلسات بسیار مختلفی را با شرکت های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و دستگاه های ذیربط در حوزه مالکیت فکری داشته ایم و اخیراً نیز دوره ویژه ای برای قضات دادگستری و مدرسه تابستانی مالکیت معنوی را در سازمان ثبت اسناد برگزار کرده ایم.

وی افزود: اشاعه مالکیت معنوی در لایه های مختلف اقتصادی و ایجاد یک ادبیات مشترک بین مسئولان کشوری اهتمامی است که به همراه مسئولان و کارشناسان شاغل در مالکیت معنوی آن را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز داوری مالکیت معنوی طی2ماه آینده راه اندازی خواهد شد

مرکز داوری مالکیت معنوی طی2ماه آینده راه اندازی خواهد شد