مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-17سياسي

نقش ویژه مدیران مدارس در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: مدیران مدارس نقش ویژه ای در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در همایش ملی مدیران مدارس کشور با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت نیروی انسانی کشور اظهارداشت: متولیان آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها و نهاد ها برای به عینیت رساندن اهداف در مدارس که کانون اصلی فعالیت های آموزش و پرورش هستند تلاش مضاعفی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در ادامه نقش مدیران مدارس در تحقق اهداف مورد نظر نظام تعلیم و تربیت را دارای اهمیت ویژه برشمرد و گفت: طی سال های گذشته و به دنبال ناامیدی دشمن از تعرض نظامی و جنگ سخت، تضعیف نظام در قالب جنگ ترکیبی مورد توجه بیگانگان قرار گرفت که این جنگ ترکیبی شامل به کارگیری انواع مختلف تعرض ها بود که در قالب فعالیت های رسانه ای و دیپلماسی و تحریم های اقتصادی در حال اجرا است.

  وی افزود: دشمن سعی دارد تا با ایجاد تفکر محرومیت نسبی در اقشار مختلف جامعه و با استفاده از تبلیغات متعدد، فضایی را به وجود آورد که تمام اقشار جامعه احساس نارضایتی کنند که این پروژه شوم با بصیرت و هوشیاری ملت ایران با شکست مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ویژه مدیران مدارس در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور

نقش ویژه مدیران مدارس در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور