مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-19سياسي

ذوالنور: معدل دانش آموزان در مدارس غیردولتی پولی است/زاهدی: خریداری معدل صحت ندارد


در شرایطی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی موضوع پرداخت پول در ازای معدل بالا در مدارس غیرانتفاعی را مطرح کرد که نماینده کرمان آن را رد و گفت که خریداری معدل صحت ندارد.

- ذوالنور: معدل دانش آموزان در مدارس غیردولتی پولی است/زاهدی: خریداری معدل صحت ندارد در شرایطی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی موضوع پرداخت پول در ازای معدل بالا در مدارس غیرانتفاعی را مطرح کرد که نماینده کرمان آن را رد و گفت که خریداری معدل صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان بررسی طرح اصلاح قانون کنکور در جلسه علنی امروز مجتبی ذوالنور نماینده قم اظهار کرد: در مدارس غیردولتی پدر و مادر دانش آموز پول می دهند که معدل بالا بگیرند؛ تکلیف آنهایی که پول ندارند چه می شود؟ وی اضافه کرد: اگر قرار است تغییری در کنکور داده شود باید زیرساخت های آن آماده شود نه این که همچون ارز 4200 بدون زیرساخت کاری انجام شود که نتیجه آن نابودی زندگی مردم باشد.

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان در واکنش به این صحبت های ذوالنور تصریح کرد: موضوع تاثیر معدل و آزمون های استاندارد به بیش از 12 سال گذشته بر می گردد پس این طور نیست که قضیه مثل ارز 4200 تومانی است و فی البداهه اجرا می شود مجلس شورای اسلامی در سال 1392 هم مصوبه ای برای حذف کنکور و برگزاری آزمون استاندارد داشت، پس نباید اطلاعات غلط به جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور: معدل دانش آموزان در مدارس غیردولتی پولی است/زاهدی: خریداری معدل صحت ندارد

ذوالنور: معدل دانش آموزان در مدارس غیردولتی پولی است/زاهدی: خریداری معدل صحت ندارد