مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-08سياسي

2 هزار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با درخواست های مکرر مردمی و پیگیری های به عمل آمده مقرر شد روز دوشنبه هفته آینده دیدار 2 هزار نفر از اقشار مختلف شیعه و سنی این استان با رهبر معظم انقلاب انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی اظهار کرد: پس از پیگیری های مکرر مسوولان استان، مجموعه شورای راهبردی، تلاش های نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و درخواست های مکرر مردمی مقرر شده یک خبر مسرت بخش و امیدوار کننده آنهم دیدار با رهبر معظم انقلاب داده شود.

وی افزود: اوج درخواست دیدار با رهبر معظم انقلاب پس از سفر حجت الاسلام و المسلیمن حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و هیات همراهشان که سال گذشته به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به استان آمدند انجام شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از ابلاغ این برنامه و موافقت رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی های مفصلی انجام شده و قرار است بیستم شهریور ماه این سفر و توفیق شامل حال مردمان این استان شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کمیته های تخصصی در حوزه دعوت، اعزام، اسکان، حوزه پیوست رسانه ای و تبلیغی این دیدار شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

2 هزار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند