مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-08اقتصادي

وجود 24 هزار بیکار دانش آموخته در استان یزد


دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد: نزدیک به 24هزار بیکار دانش آموخته در استان یزد داریم، که لازم است برای متقاضیان اشتغال بومی فکری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مجید دهقانی زاده عصر دیروز در ششمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال بومی و دانش آموختگان دانشگاهی، این مهم را سیاست اصلی استان یزد در حوزه اشتغال عنوان کرد.

وی با بیان این که نزدیک به 24هزار بیکار دانش آموخته در استان داریم، افزود: لازم است برای متقاضیان اشتغال بومی استان فکری اساسی کرد و در این راستا تکالیف و برنامه های متفاوتی برای برخی از دستگاه های اجرایی استان داریم.

  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، با اشاره به این که سیاست اصلی استان در حوزه اشتغال، ایجاد اشتغال بومی است، گفت: در تلاشیم برای ایجاد شغل های مناسب دانش آموختگان و بانوان  تغییری اساسی ایجاد کنیم.

  دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد، تصریح کرد: هرچند در آمار نرخ بیکاری مردان استان به نرخ بیکاری طبیعی زیر 5 درصد رسیده ایم، اما نباید از ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان بومی غافل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 24 هزار بیکار دانش آموخته در استان یزد

وجود 24 هزار بیکار دانش آموخته در استان یزد