مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-06سياسي

پرداخت حق آلایندگی به روستاهای خوزستان باعث آبادانی منطقه می شود


استاندار خوزستان با اشاره به پرداخت حق آلایندگی به روستاهای استان گفت: با پرداخت حق آلایندگی به روستاهای استان، همه این مناطق در مسیر آبادانی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز چهارشنبه در نشست صمیمی با محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران به افزایش تولیدات کشاورزی در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: مدیریت کشت تابستانه با هماهنگی شورای تأمین، سازمان آب و برق و کشاورزان این استان صورت گرفت.

وی بیان کرد: حفظ حیات دام گاومیش در سال گذشته در خوزستان از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و بر همین اساس با تعبیه مه پاش، استخر و دوش از آسیب به آنها جلوگیری شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: قدم های خوبی در تولید برق برای استان برداشته شد.

حسینی محراب با اشاره به پرداخت حق آلایندگی به روستاهای خوزستان ادامه داد: با پرداخت حق آلایندگی به روستاهای استان، همه این مناطق در مسیر آبادانی قرار می گیرند.

استاندار خوزستان گفت: جلسات اربعینی و راهیان نور مرتباً در استان انجام شد؛ اگر اربعین و راهیان نور که با زندگی مردم عجین شده با ساماندهی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی توسط مردم اداره شود و به شکلی که همه ارزاق و نیازمندی ها توسط بازار، کسبه و شرکت های استانی تهیه شود، شاهد جهش بسیار خوبی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حق آلایندگی به روستاهای خوزستان باعث آبادانی منطقه می شود

پرداخت حق آلایندگی به روستاهای خوزستان باعث آبادانی منطقه می شود