مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-18سياسي

هیچ مماشاتی با دشمنان نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در آیین تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: - رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: اگر دشمن بخواهد امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند واکنش ما شدید و پشیمان کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در آیین تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: به عنوان یک سرباز انتظامی این را می گویم اگر دشمن بخواهد امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند واکنش ما شدید و پشیمان کننده است، مگر جمهوری اسلامی به سادگی به دست آمده که کسی تصور کند ما با دشمنان این نظام، اسلام و قرآن مماشات می کنیم، این جزو وظایف قطعی ماست.

ابایی هم نداریم، از کسی هم نمی ترسیم.

وی افزود: نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران باور دارند که فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کلام حضرت، ولی عصر (عج) است و اثر این نفس مطمئنه را ما در بخش نظامی به خوبی مشاهده کردیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور بیان داشت: با افتخار اعلام می کنم با هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم و نیرو های مسلح اگر دشمن به این گمان برسد که می تواند در صفوف به هم پیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مماشاتی با دشمنان نداریم

هیچ مماشاتی با دشمنان نداریم