مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 20:212023-09-15سياسي

سفیر یمن در ایران: محور مقاومت راه خود را با قدرت ادامه می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سیدابراهیم دیلمی، سفیر یمن در ایران بعدازظهر امروز در هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان اظهار کرد: تجلیل از شخصیت مجاهدی چون آیت الله طباطبایی بسیار ارزنده است و این مراسم انرژی زیادی به تمام فعالان جبهه مقاومت اسلامی داد.

وی اضافه کرد: بین یمن و ایران روابط نصبی و تاریخی وجود دارد و در راه جهاد و مبارزه و مسیر مهاجرت پیغمبر مشترکات زیادی داریم و مفاهیم این بخش امروز بسیار قائل توجه است.

سفیر یمن در ایران عنوان کرد: پیامبر (ص) به مدینه هجرت و جهاد خود را برای گسترش اسلام آغاز کردند و این مهاجرت و جهاد عبرت های زیادی برای ما دارد.

دیلمی گفت: ما در راه خدا مهاجرت کردیم و در راه سختی گام برداشتیم که میوه های آن را می چینیم و امروز در این راه پرفراز و نشیبی که گام گذاشتیم ثمرات خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه در روزهای شهادت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر (ص) باید به فلسفه هجرت آنها توجه شود و پیروزی را نصیب ما سازد، ادامه داد: جنگ ما با دشمنان اسلام بسیار گسترده و در ابعاد نظامی، سیاسی و .

است.

سفیر یمن در ایران عنوان کرد: محور مقاومت راه خود را باقدرت ادامه می دهد و تحت تأثیر هیچ تحرک مشکوک و ناامیدکننده ای قرار نخواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر یمن در ایران: محور مقاومت راه خود را با قدرت ادامه می دهد

سفیر یمن در ایران: محور مقاومت راه خود را با قدرت ادامه می دهد