مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 02:202023-09-20ورزشي

پیشنهاد اینفانتینو به رییسی؛ بازی منتخب جهان در تهران


اینفانتینو در دیدار با رییس جمهور ایران، پیشنهاد برگزاری یک مسابقه فوتبال میان تیم ستارگان جهان با ستارگان ایران، به میزبانی ایران در آینده نزدیک را داد که با موافقت رییسی همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه های سومین روز سفر خود به نیویورک، در دیدار آقای جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) که در هتل محل اقامت رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، فوتبال را ورزشی پر جاذبه و مورد علاقه بسیاری از مردم به ویژه جوانان و یکی از زمینه های مهم برای ایجاد نشاط در جامعه عنوان کرد و گفت: لازم است سیاست گذاران و دست اندرکاران رشته ورزشی فوتبال در کنار توجه به ارتقای توانایی فنی و تاکتیکی بازیکنان، ارتقای اخلاق حرفه ای در ورزشکاران و میادین مسابقات را نیز مورد توجه ویژه قرار دهند.

رییس جمهور همچنین ورزش به ویژه رشته فوتبال را یکی از بسترهای مناسب برای نزدیکی بیشتر و توسعه روابط کشورها دانست و از رییس فدراسیون بین المللی فوتبال خواست مراقب اعمال نفوذ سیاسیون در این ورزش پرطرفدار و هدایت آن به سمت اهداف و اغراض سیاسی باشد.

جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار و گفت وگو با رییس جمهور کشورمان، از اهتمام و تلاش های دولت جمهوری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اینفانتینو به رییسی؛ بازی منتخب جهان در تهران

پیشنهاد اینفانتینو به رییسی؛ بازی منتخب جهان در تهران