مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-30سياسي

خدمت صادقانه بزرگترین درس شهدا به جامعه است


درس بزرگ شهدای عزیز به همه ما این است که خدمت خود را صادقانه، بی منت، با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی به مردم ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت در حرم مطهر حضرت شاه چراغ (ع)، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو عنصر شایسته و کم نظیر انقلاب و امام راحل و شخصیت هایی بی بدیل و کم نظیر بودند.

ادیانی با تشریح یک روایت از امام خمینی (ره) پیرامون موضوع شهادت، گفت: همه شهدای عزیز ما از جمله شهیدان رجایی و باهنر و 42 شهید گرانقدر مجموعه انتظامی در سال جاری از مصادیق بیانات نورانی امام راحل هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه شهید رجایی توانست دولت در تراز اسلامی را برای همگان هویدا کند، افزود: دولت کنونی جمهوری اسلامی ایران یک دولت مردمی، انقلابی، پایبند به ارزش ها و اصول و خدمتگزار به مردم است که همه توان خود را در برابر با جبهه کفر به کار گرفته است.

ادیانی گفت: بزرگترین دستاورد ملت ایران اسلامی در انتخاب رییس جمهور این است که در این دولت کوچک ترین خدشه ای به اصول ها و ارزش های انقلاب اسلامی وارد نشده است و بحمدالله کارنامه ای بسیار درخشان و قابل قبول دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت صادقانه بزرگترین درس شهدا به جامعه است

خدمت صادقانه بزرگترین درس شهدا به جامعه است