مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-19سياسي

«همایش سالک الی الله» 13 مهرماه در قم برگزار می شود


دبیر «همایش سالک الی الله» از بزرگداشت آیت الله ناصری در سالگرد رحلت ایشان خبرداد و گفت: همایش سالک الی الله برای معرفی این شخصیت 6 مهرماه در اصفهان و 13 مهرماه در قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدمسعود معصومی لاری دبیر همایش سالک الی الله امروز در نشست خبری این همایش اظهار داشت: بعد از فوت آیت الله ناصری تصمیم گرفته شد همایش علمی و پژوهشی همزمان با نخستین سالگرد ایشان در قم و اصفهان برگزار شود.

وی ادامه داد: این همایش با مشارکت 27 نهاد علمی و پژوهشی وابسته به حوزه های علمیه و دانشگاه های سراسر کشور با هدف گسترش مباحث اخلاقی، تربیتی و مهدوی در حوزه های علمیه و جامعه نخبگانی برگزار خواهد شد.

معصومی لاری تصریح کرد: این همایش نگاهی پژوهشی به عناوین خود دارد و سه عنوان اخلاقی، تربیتی و مهدوی مبتنی بر اندیشه ها و سیره آیت الله ناصری عناوین علمی این همایش را به خود اختصاص داده است.

وی تاکید داشت: این همایش در راستای تبیین سیره و اندیشه اخلاقی، تربیتی و مهدوی آیت الله ناصری 6مهرماه در اصفهان و 13 مهرماه در قم برگزار خواهد شد.

دبیر همایش سالک الی الله با بیان اینکه آیت الله ناصری در عرصه سلوک الی الله در زمره سرآمدان سالکان بود، گفت: این عالم ربانی همچنین در بحث علم فقاهت نیز سرآمد بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همایش سالک الی الله» 13 مهرماه در قم برگزار می شود

«همایش سالک الی الله» 13 مهرماه در قم برگزار می شود